Träning på Gymmet

Gymträning

Gymmets maskiner är lätta att använda och har inga svåra inställningar.
Gym-träningen kombinerar styrketräning med konditionsträning, balans och rörlighetövningar och avslutas med stretching. Träningen är säker och effektiv för kvinnor i alla åldrar och på alla nivåer, då maskinerna ger ett hydrauliskt motstånd, vilket skyddar ben och leder, dessutom tränar du i en avslappnad och trevlig miljö.
Alla får en introduktion i vårt cirkelgym när man börjar träna hos oss. Och får därmed alla förutsättningar för att träna rätt och utföra rörelserna på ett skonsamt sätt.

Har du friskvårdsbidrag och vill ha kvitto på autogirot ordnar vi självklart det.

Kom gärna och provträna innan du bestämmer dig.

Introduktion i Gymmet
Alla får en introduktion i vårt cirkelgym när man börjar träna hos oss, du lär dig hur maskiner, crosstrainer, löpbandet mm fungerar.
Och får därmed alla förutsättningar för att träna rätt och utföra rörelserna på ett skonsamt sätt.
Kom i träningskläder och träningsskor för inomhusbruk.
 

Våra pass

Våra pass hösten 2019

Måndag  Ryggfrisk 12.00-12.30
Måndag Cirkelträning fitnesscross 18-19
Måndag Hathayoga för män  Maria 19.30-20.30**
Tisdag Funktionell core 19-20
Tisdag cirkelträning med ledare  10-11
Onsdag  Ryggfrisk 09.30-10.10
Onsdag mage-rumpa-lår med Rebecca 19-20
Torsdag blandad grupp även män välkomna 13-14
Torsdag Cirkelträning med maskiner 19-20
Torsdag  Hatayoga  med Maria 20.15-21.15 **
Lör cirkelträning för funktionshindrade 13-14
Söndag Yinyogaoga med Maria 17-18**

** Yogan ingår inte i gymmets träningskort

Med reservation för ändringar i programmet! gäller fram till 1/1-2020